venres, 3 de xaneiro de 2020

Cubelo en San Mamede, Carnota, o paraíso de Noa Sande Trillo (2º B)


A miña aldea é Cubelo, encóntrase en San Mamede, Carnota. Nunca me parei a contalos pero terá aproximadamente unhas 5/6 parellas de avós, a miña casa é a máis afastada da estrada polo que nos verán meus primos, meu irmán e mias eu podemos xogar sen problema.

A miña época favorita para ir a miña aldea é o verán porque ou imos á praia, facemos guerras de auga, imos coa miña avoa a dar unha volta en tractor ou á horta ... Ás veces cun plástico que utilizan para tapar os rolos de herba seca, entre todos quitamos as herbas que medran detrás da finca que teñen os meus avós e estendemos o plástico dende o comezo da finca ata un buratiño que nos leva cara un regato pequeno. Collemos dúas mangueiras, caldeiros cheos de auga e tirámonos como se fose un tobogán e acabamos no río.

No verán a miña nai déixame invitar amigas e pasamos xuntas a fin de semana, pero o que máis me gusta é cando convidamos a miña prima Carla que, aínda que non é prima miña por parte de nai, os meus avós xa a queren como se fose outra neta máis; ademais as amigas poden vir unha fin de semana, pero é que ela pasa todo o verán connosco.

E despois de contarvos porque a min me encanta ir, terei que dicirvos algo sobre os lugares de turismo e cousas desas que se din cando falas dun lugar:


A Boca do Río: É moi longa, aproximadamente son uns 7km de praia, pero o mellor é que cando a marea está alta, chega ao principio da praia, enche unhas pozas ao lado dalgunhas pedras e dende alí pódese saltar. Cando está baixa tes que camiñar un anaco ata encontrar o mar.




Hórreo de Carnota: É un hórreo enorme e con moitos piares, exactamente ten 22 parellas. É o terceiro hórreo máis grande de Galicia.

O Monte Pindo: Encóntrase moi próximo á praia, depende do teu ritmo pódeche levar un tempo ou outro pero o normal é facer a subida en 2/3 horas e a baixada outras 2 horas.


A Fervenza do Ézaro: Non está exactamente dentro de Carnota pero dende Carnota a Dumbría (lugar onde se encontran as cascadas) non hai máis de vinte minutos. Se miras e te informas hai algúns días que lle poñen luz á fervenza.







Mirador de Louredo: Cando baixas en dirección á praia encóntraste cun mirador moi bonito dende o cal se pode ver toda a praia.




Faltan moitos máis pero, sen ningunha dubida, esas son as miñas preferidas. Eu sei que haberá xente que pensará que a cidade é o mellor, pois hai tecnoloxía e podes baixar cos teus amigos... Pero eu non me vou cansar de dicilo, como na aldea non hai outro sitio!!

Noa Sande Trillo (2º ESO B)

Ningún comentario:

Publicar un comentario

VÍDEO LETICIA EIRÍN NA CAMPAÑA AQUÍ TAMÉN SE FALA GALEGO

Velaquí tedes o vídeo de Leticia Eirín , profesora de Literatura na UDC e ex alumna do IES Monte das Moas que se suma á campaña de Aquí tamé...