xoves, 28 de novembro de 2019

De profundis, Carla García Soto (1º ESO C)

Estaba navegando no meu barco, o mar estaba moi tranquilo.
 
De súpeto encontrei unha casa. Tiña moitos cadros dentro. A casa era bela. Asomeime á terraza e vin que un montón de orcas viñan.
 
Despois xa non estaba na casa, estaba no meu barco mirando a fachada da casa. Nela estaba unha muller moi fermosa que tocaba o violonchelo. Namorámonos.
 
 
Ao día seguinte volvín co meu bisneto. El cantaba de marabilla. 
 
Nese momento foi momento cando comprendín. A muller non podía falar e comunicábase co instrumento.
 
Collín o meu bisneto e díxenlle:
-Ás veces polo amor hai que sacrificar cousas. Vouche quitar a voz. 
 
Tiven que obrigalo a que ma dera.
 
Cando o conseguín, púxose de lado, cantou unha canción e entregoume a voz. Eu deilla á muller.
 
Un tempo despois encontrábamonos no mar. Ela era unha serea e os dous fomos almas xemelgas.
Por fin encontrara a miña media laranxa.

 

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Traballos creativos do alumnado de 1º Bach