mércores, 3 de maio de 2023

AUTOPOÉTICA DE ESTRELLA CABADO POSE (2º Bach C)


XERACIÓN DE CRISTAL

Vai un vangardista e dille a unha cantante de ópera:

Xa estás chorando outra vez?

Vai un poeta moderado e dille ao colaborador da luz:

En lugar de queixarte poderías axudar

Vai unha lavandeira e dille a un túmulo:

Recoñece que o que fixeches está mal e eu tiña razón

Vai un c con cedilla e dille a unha tónica:

Avergóñome de ti, non podes ser como os demais?

Vai un solpor e dille a un rapaz feo:

Canso de que? Se non fas nada

Vai unha patria pequena e dille a unha caixa de correos:

Insiste todo o que queiras, aquí quen manda son eu

Vai o mariscal Pétain e dille a un porteiro de discoteca:

Os da vosa idade non valen para nada

Vai un leixaprén e queda colgado nunha sala X:

Non podes poñerte así á mínima

Vai a alborada de Veiga e faise de noite, e entón dille o cristián de base:

Deberías coller exemplo de... faino todo ben

Vai a néboa dun verso, sae do poemae acatou a Constitución:;

Ese non é para tanto

Vai unha musa e dille ao porteiro de discoteca de antes:

Cando non me teñas a ver que fas, eu non vou estar sempre

Vai unha obra Hermética e dille a unha Asociación de Pais:

Rosmas por todo, que pouco agradeces as cousas

Inxusta eu? A inxusta es ti

Sempre estás tirada na cama, fai máis un moble ca ti

Ti non tes preocupacións, non coma min

Á túa idade eu xa...

Levas moito sen falar comigo, logo non me pidas axuda


Ningún comentario:

Publicar un comentario

VÍDEO LETICIA EIRÍN NA CAMPAÑA AQUÍ TAMÉN SE FALA GALEGO

Velaquí tedes o vídeo de Leticia Eirín , profesora de Literatura na UDC e ex alumna do IES Monte das Moas que se suma á campaña de Aquí tamé...