xoves, 14 de maio de 2020

Breve análise de Penélope de Xosé María Díaz Castro e de Celso Emilio, Alejandra Blas Menéndez (4º ESO A)


O poema que me resultou máis suxerente foi "Penélope", de Xosé Mª Díaz Castro. Pode que fose polo feito de que este poema o representamos xuntos no meu colexio en primaria. Foi no 2014, cando lle dedicaron as Letras Galegas e tráeme moi bos recordos. O poema en si gústame moito porque me transmite sensacións que eu relaciono con Galicia, entre elas, cariño. Fala da chuva, do campo, dos bois... E fala da esperanza de que volvan aqueles que marcharon así como recuperar paso a paso a nosa terra. Polo menos así o interpreto eu, con certa melancolía e esperanza.

Gustariáme comentar un verso dun poema de Celso Emilio.

Eu fáloa porque si, porque me gosta
e quero estar cos meus, coa xente miña,
perto dos homes bos que sofren longo
unha historia contada noutra lingua.

Este verso transmíteme moitas sensacións coas que me identifico. A necesidade que perseguir aquilo no que cres sen necesidade de buscar nin dar explicacións. A necesidade da cercanía dos teus, dos que entenden e respectan quen es. Buscar ter algo que dicir para que quen o merece o escoite e se sinta identificado con quen realmente é. Esta é unha sensación á que o home aspira constantemente e as veces é tan complicada de alcanzar como a mesma felicidade.

Alejandra Blas Menéndez 4ºA

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Recensión sobre o filme Matria de Ana M. Polanco Ramos (1º Bach B)

E ste trimestre elixín ver a película Matria . Esta obra conta a vida de Ramona, unha muller á que lle suceden diferentes problemas ao longo...