domingo, 17 de maio de 2020

A protesta do cacto, Alberto González Aller (1º ESO C)


Eu estaba en 5º de primaria nun día normal coma outro calquera. Estabamos en clase e todo ía ben, ata que o meu amigo Luis, un neno que segue no cole, tivo a idea de facer unha manifestación durante o recreo por un cacto que tiñamos na clase, xa que outra compañeira miña, Enara, non deixaba a ninguén o seu cacto e só podían tocalo as súas amigas. 
Cando soou a música para saír ao recreo fomos Luis, eu e outros nenos a protestar. Empezamos a protestar e ao principio ninguén nos facía caso ata que outros nenos e nenas se foron xuntando e conseguimos reunir a todo o colexio, menos os de Infantil e os de Sexto. Protestamos durante todo o recreo e os mestres non se daban conta, ata que un neno nos acusou e tiveron que chamarnos a atención e paramos. Os profes dicían que nos ían poñer un parte, pero nunca pasou.
Sen ningún tipo de dúbida esta foi unha das experiencias máis inolvidables da miña etapa no colexio.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Recensión sobre o filme Matria de Ana M. Polanco Ramos (1º Bach B)

E ste trimestre elixín ver a película Matria . Esta obra conta a vida de Ramona, unha muller á que lle suceden diferentes problemas ao longo...