sábado, 16 de maio de 2020

Lembranzas da escola, Ainhoa Otero López (1º ESO C)


O que eu máis boto de menos da miña escola son os meus profesores porque sempre o pasaba ben con eles/as e cos seus chistes, o seu sentido do humor, e a atención que nos prestaban a cada un. Era como se lle puideses contar todo o que che ocorreu porque sempre nos escoitaban. 
Tamén ansio as nosas antigas aulas, porque tiñan os nosos debuxos que xusto o ultimo día na escola a profe nos ensinou que os gardaba todos nunha carpeta (sobre todo o debuxo que ocupaba tres follas de Lucas) e os nosos casilleros, e isto é algo raro, pero o que máis me gusta das aulas son as columnas, aínda que non o pareza, porque son moi cómodas e están frías para apoiar a cabeza cando vés da clase de ximnasia. Pero tamén aos nenos pequenos que entraron o último ano que estivemos na escola, porque todos os luns tiñamos que ir facer actividades con eles despois do recreo.
Despois a comida do comedor é outra historia porque tiña un sabor horroroso,  excepto a pizza claro, pero as mulleres que a servían eran moi amables aínda que moitas veces tiñan que castigar a algún neno ou nena. Eu creo que era unha desas persoas que só a castigaban cando era colectivo o castigo porque era moi tímida e sempre estaba calada, sempre que niguén me fixera unha pregunta ou iniciaramos una conversa.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

VÍDEO LETICIA EIRÍN NA CAMPAÑA AQUÍ TAMÉN SE FALA GALEGO

Velaquí tedes o vídeo de Leticia Eirín , profesora de Literatura na UDC e ex alumna do IES Monte das Moas que se suma á campaña de Aquí tamé...