sábado, 16 de maio de 2020

O meu primeiro día en Infantil, Carla García Soto (1º ESO C)


Eu antes de ir ao colexio fun á gardaría e moitos dos meus compañeiros do colexio non foran a ningunha escola infantil. Entón todos os nenos estaban chorando e collendo os seus pais polas mans e intentando saír para fóra do colexio. Os pais estaban sufrindo por eles no primeiro día de infantil. Iso era unha toleira, entre os nenos rañando para escaparse, os pais cun río feito de bágoas na cara e as profesoras tirando dos nenos para despegalos dos pais.
Eu, ao ver todo o panorama, mirei con cara de preocupada a miña nai. Ela díxome que a miña cara era de “Porque todos están chorando?, eu tamén teño que facelo”

Ningún comentario:

Publicar un comentario

VÍDEO LETICIA EIRÍN NA CAMPAÑA AQUÍ TAMÉN SE FALA GALEGO

Velaquí tedes o vídeo de Leticia Eirín , profesora de Literatura na UDC e ex alumna do IES Monte das Moas que se suma á campaña de Aquí tamé...