luns, 1 de marzo de 2021

Unicornio de cenoIras que cabalgas os sábados de Ronseltz, recensión de Ainhoa Tages Rodríguez (1º Bach B)


Unicornio de Cenorias que Cabalgas os Sábados
é un poemario escrito por Ronseltz, o cal foi un grupo poético formado na Coruña entre 1984 e 1985 por Xoán Carlos Rodríguez, Manuel Cortés, Miguel A. Montes, Serxio Iglesias e Xabier Cordal. Disolveuse a principios da década dos noventa. Pouco despois publicaría Unicornio de cenorias que cabalgas os sábados, poemario que revitalizou a ritual e neodecandentista poesía dos 80. É un libro galego que che fai querer aínda máis a nosa fermosa terra, Galicia, onde che fai sentir máis galega. Realmente penso que merece a pena léelo, ollalo, ou simplemente telo no teu estante para poder recorrer a el cando o precises.

A min persoalmente, este libro encantoume, é verdade que ao comezo non me gustou polas primeiras citas, xa que me pareceron un pouco tontas pero conforme ías lendo, mais che ía gustando e teño que recoñecer que a poesía non e do meu agrado pero este libro fíxome abrir os ollos e a verdade e que me pareceu incríbel.

Recoméndollo a todo aquel que non lle guste a poesía xa que este libro faiche ver esta, noutra visión. 

Unhas das citas que mais me marcou foi :

Ondas mar de Vigo

se vistes meu amigo:

que marchei.”

A verdade é que todas me encantaron, pero esta en especial fíxome moita graza, recomendo o libro ao 100%.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Recensión sobre o filme Matria de Ana M. Polanco Ramos (1º Bach B)

E ste trimestre elixín ver a película Matria . Esta obra conta a vida de Ramona, unha muller á que lle suceden diferentes problemas ao longo...