mércores, 29 de abril de 2020

Convivindo xuntos, Gabriel Ares Bravo (4º ESO A)


A maioría dos países están en contacto con outros, xa que están no mesmo continente ou no mesmo anaco de terra. Isto fai que, aínda que sexan dous países distintos, haxa unha comunicación maior. Na maioría dos casos isto é bo, xa que os dous países se enriquecen culturalmente, aprenden unha maneira distinta de vivir á deles, novas receitas de cociña, novas maneiras de entreterse e novas linguas. 

Isto non só pasa en países ou continentes, pasa tamén con provincias e comunidades máis pequenas. No caso de Galicia, polo sur temos a Portugal, cos cales compartimos unha lingua simililar. A relación que temos con este lugar é bastante aberta, xa que nos entendemos linguisticamente, temos costumes bastante semellantes, as comidas tamén etc. 

Eu todos os anos vou aínda que sexa unha vez a Portugal coa miña familia, ás veces porque estamos nunha vila de Pontevedra e quédanos preto e outras veces imos unha fin de semana ou uns cantos días. 

Na miña opinión, os portugueses son xente moi aberta e agradable, xa que nos entendían ben e ensináronnos algúns lugares para pasar o día. Ademais, eran unha familia cun neno do que me fixen amigo, xa que tiñamos gustos parecidos e gustábanos aos dous o fútbol. 

Respecto á música e ao cine en portugués, non coñezo demasiado, aínda que hai algunha canción que teño escoitado e son algo semellantes, aínda que me custa un pouquiño entendelas. 

A relación no noso caso co portugués é boa, aínda que hai países que teñen inimizades, nós somos dúas linguas que levamos varios anos convivindo xuntos sen ningún problema.

Ningún comentario:

Publicar un comentario