xoves, 30 de abril de 2020

OFICIOS TRADICIONAIS: XASTRE, O meu bisavó Xosé, Alberto González Aller (1º ESO C)


Conta a miña nai o que ela oíra dende pequena, cando o meu bisavó Xosé chegou de Cuba á vila. En Cuba aprendeu o oficio de xastre. O xastre é a persoa que exerce o oficio de xastrería, unha arte que consiste na creación de prendas de vestir, pricipalmente masculinas, de forma artesanal e á medida.
Miña nai recorda como o bisavó Xosé facía a roupa na casa da aldea, nunha habitación onde había unha gran mesa, unha máquina de coser, moitos fios, unhas grandes tesoiras, xiz co que marcaba e medía as teas, un metro de madeira e un manequín onde sempre había algunha chaqueta.
O bisavó Xosé tiña moito prestixio na comarca e tiña moitos clientes dos lugares de arredor. Miña nai non sabe canto gañaba, pero si recorda que non lle faltaba de nada. Na casa da aldea aínda se atopan as tesoiras e a máquina de coser do bisavó Xosé.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Recensión sobre o filme Matria de Ana M. Polanco Ramos (1º Bach B)

E ste trimestre elixín ver a película Matria . Esta obra conta a vida de Ramona, unha muller á que lle suceden diferentes problemas ao longo...