mércores, 29 de abril de 2020

Recomendación de música brasileira de Jorge Franco Pan (4º ESO A)

O portugués é un idioma que leva acompañando ao galego dende os seus inicios, prácticamente son dúas linguas irmás.

A miña relación co portugués eu considero que non é nin moi ampla nin tampouco escasa. Gran parte da miña familia vive en Natal, Brasil, polo que falo moitas veces con eles e non teño outra forma que relacionarme en portugués (salvo uns cantos que falan en español). Miña prima Cecilia de Brasil, vive en España polo que nos relacionamos moi habitualmente con ella. O meu pai adoita falar por teléfono case todo o día con xente de alí, polo que tamén o escoito un montón. De pequeno adoitaba escoitar música en portugués co meu pai mentres íamos no coche. Gustábame (e gústame) moito a canción Borboletas, de Víctor e Leo.



Volvendo ao tema da reflexión, eu creo que nós, os galegos, podemos chegar a ser trilingües con moitísima facilidade, xa que a proximidade do portugués, tanto polo idioma e pola proximidade xeográfica é moi influente.



Ningún comentario:

Publicar un comentario

Recensión sobre o filme Matria de Ana M. Polanco Ramos (1º Bach B)

E ste trimestre elixín ver a película Matria . Esta obra conta a vida de Ramona, unha muller á que lle suceden diferentes problemas ao longo...